LUFF

Ojjojj, har inte skrivit på ett tag.. sorry.

Ändå skön dag idag, först teknik, blev klar med min motor; ) haha, sen LK, SO ..dom som gjorde omprov fick gå till ett annat rum och läraren var med dom hela liktionen så alla bara satt och prata i klassrummet; D,, sen lunch och idrott.. men var inte med för jag har ont i halsen, sen vare bara matte kvar, hade bara ett tal kvar att jobba med på hela lektionen så det var najs!: ) yessbox.

När jag kom hem från skolan skulle jag sätta in några bilder från mobilen på datorn, men det gick inte.. jag suger; P ! Men nu ska jag städa mitt rum,

Ikväll blire Luff i stadskyrkan, ska dit med Emilia och Hanna och ta temasteg och gudstjänststeg. Fast jag har egentligen redan tagit alla men ajja!; )

ajja, men nu ska jag somsagt gå och städa mitt rum för det är helt kaos där! PEACEBRE ! ; D

<3


Kommentarer
Postat av: emilia

INTE STADSKYRKAN!!! :O

vasakyrkan vare faktiskt:]

2009-04-29 @ 13:09:32
URL: http://emiklemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0