filmkväll (L) !

igår åt jag middag hos min moster, där bjöds det på det här goda:

  
 
älgstek, omelett, potatis och sallad.

och till efterrätt fick man de här,

 den var jättegod !

Idag efter skolan följde jag med emilia hem till henne, där fikade vi, var inne lite på datorn och såg på tv: ) vid halv sex tiden gick jag hem för att äta, åt pizza! riktigt mumsigt vare!; D haha. Efter maten har jag bara suttit och slöat framför datorn, men du ska jag gå och läsa lite. Sen bär det av till den här underbara människan! (L)

 Vi ska ha filmkväll hos henne och jag är säker på att det  blir helkul ! : D

kanske skriver mer när jag kommer hem ikväll, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0