ERSBODAA GIIRLZEEN

Körde med osminkat idag, hade inte haft tid att ta bort det innan gympan. Det var somsagt bad på gympan idag, man skulle simma nå längder, livrädda och dyka ner till botten på djupaste poolen och ta upp nån plastgubbe. Fick lock i öronen när jag gjorde de, hade de sen ett bra tag också. Aja, de är iallafall borta nu: )

Var just ute och totade lite, här är två av bilderna.


©


Ikväll kommer Maria, Bell och Angie och ska sova över! peppppaaa!; D sjukt länge sen jag var med dom ju! Jag är säker på att det blir kanonkul: )

hahah, gammal bild men ändå;p

Nu ska jag gå och se på tv, hare bra!

Kommentarer
Postat av: caroline

när du vill! =)temastegen måndagar är ja där annars ;p

2009-04-30 @ 12:06:23
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0