Emilia&Myra

Igår var jag med Emilia och Myra hela dagen, de var fett najs! : D
Först gick vi på stan, köpte jeansleggings från bikbok och en ansiktsmask. Tog bussen hem vid halv fyra, sen gick vi till Emilia, runt fem tiden cyklade vi till maxi och köpte godis. När vi kom hem igen åt vi, satt lite vid datorn ett tag också..

Lite senare satte vi på högtalarna på typ högsta volym och spelade lite Lady Gaga låtar, hah! p-p-partyy! ; D





Men var tvugna att sänka när mamma, pappa och oskar kom hem igen, så då såg vi film istället !; )

Men efter ett tag såg vi vad klockan var, så vi gick och satte på bastun sen fortsatte vi att se på filmen medans bastun blev varm.

När bastun var varm stoppade vi filmen, bytte om till bikini och använde våra ansiktsmasker som vi köpt på stan. Så här såg vi ut,

Hahah, stééékk ! Myra köpte inte samma sort som mig och Emilia, hennes mask var ju tjock som den ska vara! Min och Emilias maskar ser ju bara ut som om vi smetat ut tvål i ansiktet ! hahah, menmen, dom fungerade lika bra iallafall ; ) !

När vi var klar med det satte vi oss i bastun och bastade ett bra tag. Sen kom vi på att vi skulle ut i snön, så vi gick ut och sprang barfota över på gården i snön, kallt !

Våra fotspår, galet kallt om fötterna!

Jag, Myra & Emilia ; )

Haha, sötnosar ; D

i bastun, hah ;p

Sen gick vi in och bastade igen, när klockan var typ elva duschade vi och sånt. När vi var klar med det gick vi och såg klart filmen, den var ganska bra!! : D
Sen låg vi och prata och busringde folk, somnade typ fyra.

---------

Idag tog jag kort på våra fina " snöänglar ", eller vad man nu ska kalla de ;p


<- myra, emilia, jag ->

dom här gjorde vi igår kväll i bikini !! ; ) stééékk,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0