brillor

Efter skolan cyklade jag till tandläkaren, Emilia skulle kolla en grej på sina armar och hade tid innan mig och blev klar snabbt så hon följde med mig när jag skulle till tandläkarn,: ) Efter det for vi ner på stan och kollade lite, jag köpte ett par solbrillor! Exakt vad jag behövde!: D yäääh! Sen for vi till kyrkan och tog temasteg, spelade spel. Ganska kul faktiskt, jag och Emilia vann! (a). När de var slut for jag hem och åt och sen gick jag en promenad med Myra,: ) niiceee! Har pratat i telefon med Emilia ett bra tag också, när vi pratat klart var klockan helt plötsligt halv tio så jag gick och gjorde fika då.



Nu ska jag göra mig iordning för att gå och lägga mig, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0