baka baka liten kaka

Fick en kajal som var vit på ena sidan och svart på den andra och en ögonskugga av mormor idag när vi gick en promenad, trevligt. Något som inte är så trevligt är jag jag har haft rååont i magen hela dagen, inte kul alls!:'( 
När vi kom tillbaks igen så satte jag mig och ritade lite, länge sen sist. Sen gjorde vi lunch och efter det for jag och mormor och handla. Efter middagen gick jag och bara la mig ner i sängen ett tag, bara för att jag hade så ont i magen, sen ringde jag Emilia, hon gjorde min dag. När vi pratat klart kändes det lite bättre, så jag kunde stå iallafall, så då bakade jag en banankaka. Annars har jag nog inte gjort så mycket.

Nu sitter jag här en lyssnar på Lady Gaga och surfar bara..



älskar denna låt, eller gillar alla hennes låtar typ men ändå (a). Lyssna påren?

Imorrn blire kusinerna, yääh! länge sen man såg dom ju!: )

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0