Orgenteringsdagen! -.-'

Imorgon har jag orgenteringsdag! :(
bajsatråkigt asså!! men jag är med Emilia, hihi BUUUS
springa runt i skogen och leta efter saker.....
vad ska det vara bra för!? ;'O 
                                                                                                                                                         

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hade orgenteringsdag idag! -.-'
Jag var med Emilia ( : HIHI, bäst vi var ändå!! ;]
Kom nyss hem, vi hann hem innan regnet!!
MOHAHAHAHA... alla är typ på väg hem nu!

Jag är bäst . Hon är fjortis . 
                                                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0