Täfteå :)

I fredags sova jag, emilia, myra och maria över hos jannike!! :D
jannike had ett jättefiiint hus :D helt nytt, modernt och allt !! :)
det var asss kul juue! Vi såg en skräckis "Black Christmas" = läääskiig!!!
asså jag höll på dööö den var så äcklig,, kommer få marddrömmar i en månad nu..
som vanligt !!! XD hahah . åhh, det blir alltid så !! Jag är mörkrädd!!! :]
men men . sen såg vi slutet på idol :) hihi, där var alla godsaker nästan slut!! haha ;)
vi gick en promenad i mörkret också, jannikes katt är lääskiiig :] hihihihii
sen bädda vi och sånt ...  jag vågade typ inte gå på toa sen också, haha var livrädd (a)
maria var tvungen att stå i trappan och vänta på mig!! XD haha,
sen busringde vi folk, det var fett kul :D emilia somnade typ på en gång juue,,
jag somnade också ganska fort... hahahhahaa, myra, maria och jannike sa sen på
morgonen att både jag och emilia snarkat !!! XD assssså hahaha !
vi fick åka bil hem med marias mamma och pappa, vi slapp betala buss!! :D hihi
sen gick jag på stan med saba och anastasia. :D hade myskväll med mamma, pappa,
lillbororsan, mormor och morfar.. :) trött jag var sen asså XD aja...

ha en bra dag! kram emma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0