snoooow :D

Vaknade halv tio idag av att lillbrorsan och hanns kompis spelade kula
utanför min sovrumsdörr. o så snöade det !! yeahh, jag vet inte om det var
första snön för året, men det var i alla fall den första jag har sett.
tror att de var första gången det snöade också! så jag gick ut och tog lite kort,
guuuud vad jag har längtat efter vintern, hösten e så tråkig! bara regn typ .. aja,
idag har jag typ bara läst .. börjat läsa på "om jag kunde drömma" (twilight) den
finns inte att låna på nån bibbla, asså alla e utlånade så mamma köppte den.
har inte hunnit så långt men hittills är den bra! :) ska typ inte göra så mkt idag ..
elr jag ska baka, städa lite, kanske vara med nån kompis.. packa.
ska till mormor och morfar. dom har redan en massa snö så de blir ännu
roligare att vara där!! bara synd att linnéa, mathilda o ville inte e där!
vi skulle ha så kul då. o åka till badhuset och allt. håhå,,!

måste kanske gå nu innan det här inlägget blir föööör långt. ^^
lägger in några bilder jag tog på morgonen, where they come ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0