tjosan hejjsan

kunde inte somna igår, jag hade för mkt att tänka på.. tex att jag inte vet när jag får träffa dig igen. det gör mig ledsen,. att tänka på allt roligt vi gjort tillsammans.. kmr vi göra om allt de roliga? i mitt huvud var det klart att det skulle bli bättre, att allt skulle bli bra igen, men vad är dethär? det gör mig ledsen att veta att jag inte får ringa dig när jag är ledsen, att inte ha någon som kan trösta mig! jag undrar när dethär är över.. hur länge kmr det ta innan du hör av dig. jag vet att jag inte kan klara hur länge som helst, men jag måste.. jag måste försöka! även om jag ska gråta mig själv till söms, så ska jag försöka. för jag får bara inte tappa dig, du är en del av mig. jag är inte hel utan dig. i miss you<3

idag gick jag på gudstjänst på morgonen;/ men måste man så måste man.. oo de var aasss mkt SNNÖÖÖ ute:) jippie! sen var jag med emilia, vi tog lite bilder utomhus..asså vi höll seriöst på att frysa ihjäl;o! ossåå har jag ätit favvo maten (aaa) lövbiff och klyftpotatis! mumsi, nu ska jag se en film men familjen. heejjjdåå / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0