tjaaoooooo

tjaoo, har just haft snöbollskrig med myra på väg hem från skolan!;p
haha, hon putta mig så jag låg på rygg på marken. blev typ blöt, men jag gillar dig ändå myra:]
när jag kom hem åt jag en youghurt med müsli, det kanske inte låter så gott men de e faktiskt jättegott:)
prova vetja! ikv har jag dans, de blir ju roligt:) sen ska jag väl duscha och sånt..
nu gör jag ingenting alls, så jag vet inte vad mer jag ska skriva;p!

den här dikten har jag skrivit själv, ingen får ta den! den är till min bästis<3
Om himlen är svart
och mörkret har kommit,
då är du ljuset jag följer.
Om det viskas omkring mig
över tusen olika röster,
då är det din jag lyssnar på.
Om luften känns sval
jag är kall och fryser,
då är du elden som värmer mig.
Om jag är ledsen
och sitter ensam på mitt rum,
då är du den ända som kan trösta mig.
Jag har gett dig mitt hjärta, jag har gett dig min själ.
Jag ska vara hos dig, var du än är!

Om du lovar att aldrig lämna mig,
då lovar jag att aldrig lämna dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0