peppa, twilight 20/11<3

hejjsann allihopaa! just nu e jag extra glad! för jag har just bokat en biljett till Twilight!!! <3
ska se den med maria oo angie:) roligt, roligt.. ikv efter dansen ska jag hämta ut dom.
hehehheh, jag kmr få många mer blåmärken idag;/ ska göra en typ bakotvolt över en annan
tjejs rygg på dansuppvisningen!;o menmen, får se hur de går..ehm^^ men kan inte deppa
nu, när jag vet att jag ska se bio om sju dagar:) men den går kanske liiitee,liiite sent.
kl: 21.30 !kmr vara asss trött sen på fredag på skolan.. ajja, jag överlever. för jag har
sovmorgon dååe! hahhah;p!

har ni läst i tidningarna om han som försöker lura in tjejer i bilen? ;o
asså fyy, oosså håller han till i umeå! ännu värre. han har typ en röd, stor bil.
endå läskigt.. han kan ju vara vem som helst. jag säger bara, akta er tjejer!

hejjdåå / Emmsaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0