jadu'

hade inte tid att skriva igår, pluggade till matteprovet.. men de hände inte så mkt häller förutom att jag och Emilia var kyrkvärdar på gudstjänsten x'd haha face på oss!
idag har jag bara varit på skolan, lugn dag. sen gick jag hem samtidigt som jag hade snöööbollskriig med emilia, maria, frida, nilas och robin. de blev alla mot nilas sen;p! men stackaren frida asså, robin kasta en snöboll i huvet på henne, o ni ska bara veta hur hårt robin kastar! nu är jag hemma och gör ingenting men egentligen borde jag träna till matten, men jag orkar inte nu.. men måste man så måste man. önska mig lycka till på matteprovet:)

Pussss/ E


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, det gjorde faktiskt inte så ont (A)

2008-11-27 @ 20:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0