idag

hejhej!:) kom hem från skolan för ett bra tag sen, sopade bron, åt en macka.. nu sitter jag bara och ugglar franför datorn. nejmen jag ska faktiskt göra engelskaläxan nu, får se hur länge det pågår (aaa)haha. btw, härligt med så mkt SNÖÖÖÖ ute!! nu märks det att de e vinter!:D ´jag har riktigt längtat. hehehe, men när jag gick hem från skolan idag och skulle gena på grannens tomt var det så mkt snö där att mina skor var typ fulla av snö när jag kom in;'d haha, men jag får skylla mig själv!

när jag gick på strömpilen med mamma i lördags köpte jag svarta leggings och en T-shirt;) idag hade jag den tröjan på skolan, de finns en bild på den längst ner i inlägget.

  Hejjdååå! /Emmsaa:]

Kommentarer
Postat av: caroline

asfiin t.-shirt! musse och mimmi for life. hittar ingen :(

2008-11-27 @ 16:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0