Gódkväll Sveeeriiige

hejsan hoppsan, nu e jag hos mormor och morfar.
kom hit i går kväll, såg idol .. annars gjorde jag inte så mkt.
elr jag läste lite, boken e så jävla bra!! är i mitten av boken nu,
men jag önskar att den aldrig ska ta slut !!!! kan bara inte sluta
läsa, mamma tjatar hela tiden om att jag ska göra läxa men det
e så svårt att sluta läsa! men idag gjorde jag faktiskt lite läxa ;o!
ville e också här, min kusin. han e bara så söööt, o självklart e
jag favoriten!! (A) han e den kramgladaste människa jag känner.
var ute på en lååångpromenad idag, tog öööver två timmar och
mina ben blev helt slöaste! heh, sen har jag läääst o broderat
lite.. imorrn ska jag till badhuset. roligt,roligt ! de var ju faktiskt
ett tag sen sist. aja,, nu kom mamma och mormor tillbaka så
jag ska väll försöka vara lite social.. kommer säkert inte funka
så bra, jag kommer nog bara läsa i alla fall ;p! hahah.

PussBah / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0