TISDAG.

Shulululu! igår ställde jag väckarklockan på 9, så att jag inte skulle behöva stressa idag för att hinna med bussen. Men jag vaknade inte av den, asså det gör jag alltid ! Jag måste ha stängt av den i sömnen, elr nåt. Så jag vaknade av att mamma ringde, och då var klockan kvart i 11, och jag skulle ta bussen halv 12 ! Så då fick jag stressa iallfall.

Men dom jag skulle gå på stan med kunde inte sen, det var synd. Men då ringde jag Myra och gick med henne istället. Det får väl bli med dom andra nån annan dag:) På stan köpte jag en tjöja, foundation och en parfym på REAn!:)

Ikväll ska jag nog vara med Emilia, det var länge sen jag var med henne. Men hon har ju varit magsjuk så det är väl inte så konstigt, stackarn ändå, man vill ju inte vara sjuk på lovet !


Tröja - H&M


Parfym - Kicks


Foundation - H&M

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0