tbx igen

hejhej, har inte kunnat skriva på några dagar. men nu e jag tbx igen;) igår följde sweetheart med mig till dansen, sen hade vi jävligt kul på tillbakavähen hem! på busshållplatsen och i bussen satt vi typ o sjöng abbas låt - "Honey,Honey"..och vi sjunger ju ganska falskt också! HAHAHA! guuu vad alla kolla på oss i bussen sen då! dom måste ha trott att vi var helgalna fjortisar! hehe, nog med den saken!

ikv blire dans igen:) sem ska jag nog på kyrkUG med sweetheart, för att ta temasteg. synd att man missar idol! menmen, mamma får väl säga vem som åkte ut sen då. hoppas de inte blir alice! robin borde åka ut tkr jag, hehe.snart har de gått en månad, hör av dig nån gång!:( allt e tråkigt utan dig. i miss you but i will wait!

Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0