idag..

haloo, tisdag idag. jag och emilia praoa i elevrummet idag, missa typ fyra lektioner..fett sjönt! 
hade tid hos tandläkaren idag också, gick bra.. har lite ont i tänderna nu bara. men det går över! sen när jag kom hem hann jag bara äta en liten youghurt innan myra ringde oo fråga om jag ville med och handla;p ikv har jag faktiskt gjort lite läxa, har renskrivit min novell. sjukt stolt över den, fick VG!! ;-D men nu ska måste jag gå och duscha. CYA!

Nu hare hänt, jag skulle förbättra mig under din paus och det gjorde jag! jag har inte sagt nått dumt till nån under den tiden! Eller vissa personer kanske inte tror de, vissa hör/vet inte när man skämtar och vissa säger bara saker som inte är sanna för att en person ska bli lämnad. Men det finns personer med hjärna och hjärta också, jag tänker inte på mig själv utan på många andra jag känner, personer med vett i skallen.. Men dit tillhör inte alla!

Kommentarer
Postat av: Maja

svar: åh, tack! :)

kul att du kommentera :D

2008-12-10 @ 15:25:44
URL: http://majalaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0