idag är jag glad:)

hejjs! igår kom bell och angie och sov över. vi hade väldigt roligt jag sminkade dom också, blev ganska nöjd med resultatet !:) sen spela vi Buzz, Guitarr hero och Sing star. idag gick vi på Strömpilen, då köpte jag ett rosa nagellack. när vi kom hem fika vi, sen sjöng vi singstar. efter att dom for hem ringde myra, så då gick jag på Strömpilen en gång till, med henne;). och då hitta jag en till sak som jag köpte. det var en glitter spray till håret som jag tänkte använda till nyår! :D nu kommer lite bilder från igår och idag:)


men är vi heta eller är vi heta! :]


SötAngie :D


SötBell :D


Glitter sprayen och det rosa nagellacket !:)

Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötaste ni är dårå :D

2008-12-29 @ 20:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0