REGN.

Tjatja. Dagen började med att jag duschade, klädde på mig, sminkade mig, åt
frukost, osv. Sen väntade jag hemma tills klockan var tjugo över, för trodde att
jag började tio i så en halvtimme innan jag började skulle jag fara. Sen kom jag
på att jag började tjugo i, paniken då asså.. så då började jag leta efter moppe-
nycklarna eftersom jag inte skulle hinna cykla, men hittade dom inte. Så jag fick
cykla endå. Klockan var tjugofem över och jag hade en kvart på mig, och det
tar tjugofem minuter att cykla till skolan. Men konstigt nog så hann jag dit innan
mitt namn ropades upp på klasslistan på lektionen, cyklade typ som en galning
till skolan asså, var typ helt död när jag kom fram, haha.

Det blev inte bättre när jag skulle hem heller, det spöregnade och jag blev typ
blötare när jag cyklade hem än när jag duschade imorse.. haha nästan sant i
alla fall! Har bytt om och lindat in mig i en filt nu, börjar få upp lite värme i alla
fall. Men ska äta nu, skriver ett till inlägg senare. Cya!

Kommentarer
Postat av: PHOTOGRAPHY - Frida Lindberg, en foto & klädintresserad tonåring!

Svar: Tack :D

2010-09-15 @ 18:24:58
URL: http://photography.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0