GODNATT.

Tjohoo! :) Idag har jag först städat mitt rum och badrummet, sen åt jag lunch och
körde ner på stan och jobbade. När jag kom hem så hann jag fixa mig lite innan
vi fick gäster, farmor, mina kusiner och deras familj var här på middag. Trevligt
trevligt. Dom for hem vid nio-tiden så efter det har jag bara tagit det lungt.

Imorgon har jag sovmorgon, börjar tio i tio. Fet nice. Men slutar sent, halv fem..
inte lika nice. Ajaa. Kvällen kommer bestå av plugg i alla fall. Blä för det, får
längta till höstlovet. (a) Jaja, nu ska jag stänga av datorn och gå och tvätta bort
sminket och sånt. Hörs imorgon, natti! :)

Kommentarer
Postat av: Troooll

sv: jaha, då vare inge kul(a)

Hur äääre då?<3

2010-10-11 @ 10:33:55
URL: http://emmmiliiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0