YYEEEAAAHH !

Idag for jag till tandläkaren klockan elva, så nu har jag ont i tänderna. Kan bara tugga på vänster sida.. När jag var klar där cyklade jag ner till stan och för att möta mamma och lillbrorsan och sedan fortsätta mot ersboda. Skulle på vårdcentralen där för att jag alltid varit där (har ju liksom bott på ersboda typ hela livet), det var två år sedan jag var där sist och kollade mina allergier mor mjölk och jordnötter så jag var tvungen att fara dit idag. Det visade sig att jag var riktigt allergisk mot jordnötter (100%), så jag ska få en spruta som jag kan ta med mig om jag far nån stans i typ ödemarken eller nåt. ;p Nästa vecka måste jag till skolsköterska så ska hon visa hur man använder den rätt så att jag kan använda den i nödlägen.

Var klar där ungefär klockan tre, då for jag förbi Saba på vägen hem. Där var det var väldigt trevligt ! :) Länge sen man var där ju! Senare var jag med Emilia, vi gjorde middag och hade trevligt hela kvällen! :)

minnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0