operation dagsverke

Igår var jag med Myra, vi tog bl.a. lite bilder med webbcamen; ) !

Den här bilden tog vi för jättelänge sen, see sååå småå ! HAHAH ! ↓



Den här bilden tog vi igår, ↓ SKILLNAD !? xD



Idag vare operation dagsverke, jag var hemma och gick igenom och prövade HELA min garderob. Rensade ut försmå kläder. Och jag har inte lite kläder heller så det tog sin tid! sen dammsugade jag nedervåningen och gick igenom massa gamla skolböcker. Men klockan 12 tog jag bussen ner till stan och gick där ett tag med Myra, halv fyra vare konfa. Vad gjorde alla andra då?: )

Har just tränat på engelskan som jag helt glömt bort att jag hade i läxa! *paniiik*
Men nu ska jag nog ändå göra mig i ordning för läggdags, godnatt !

Kommentarer
Postat av: Emilia

BARA FÖR ATT JAG HAR SNYGGAST VÄNNER! <3 (A)

2009-05-06 @ 23:17:45
URL: http://emiklemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0