kusin vitamin

I den gröna saken bland bollarna på bilden sitter det nån.. vem kan de va?



Jo, min galna lillebror xD hehe.



Igår satt jag ute och kollade igenom lite gamla teckningar jag gjort från dagis och uppåt, ganska kul ändå! Och så hittade jag minst 3 låtar som jag och Saba gjort själva! HAHAH! xD Men de jag skrattade mest åt var nog de här

lägg märke till vad jag tyckte om boken!!

HAHAHAH, drömma mardrömmar av Grodan Boll !!! herregud asså !

idag när jag kom hem efter skolan gjorde jag chokladbollar, vid tre tiden kom kussen, Caroline ! skulle pröva nå skor jag kanske ska köpa av henne, sen spelade vi Buzz ;) ! skojsigt vare.



Ikväll ska jag vara med Myra, trevligt ! : )
Nä men nu ska jag äta, tjingeling.


Kommentarer
Postat av: saba

HAHAHHAHA.

2009-05-06 @ 20:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0