konfirmationsfoto

Igår gjorde vi pajer på HK:n, alla blev typ goda, så jag ska nog ta och göra en paj på torsdag då det är min tur att laga mat här hemma. :)

Kom hem från konfan för typ en timme sen, där tog vi konfrimationfoton. ( jag som hatar skolfoton, detta var ju som samma sak! ) ajja, jag hoppas dom blev bra iallafall. :)
Jag har väldigt ont i svanskotan måste jag tillägga, ni skulle bara veta var jag gjorde... JAG SNUBBLADE PÅ EN SKO NÄR JAG SKULLE HOPPA ÖVER DEN!;o och det var på konfan så alla kollade på mig! HAHAHA ! jag är ju bäst på att skämma ut mig.



Ikväll ska jag träna lite på engelska och svenska läxorna. Trååååk !

Nu ska jag äta, tjingeling! :)

Kommentarer
Postat av: linnea

hahaha pinsamt;)

fin bild :)

2009-05-28 @ 09:56:38
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0