BILDER

Bild 1: Utanför kyrkan efter konfirmationen.
Bild 2: Jag.
Bild 3: Jag, Hanna och Emilia.







Mina konfirmationspresenter. :)

Bild 1: Presentkort.
Bild 2: Örhängen från Albrekts guld.
Bild 3: Armband från Albrekts guld.
Bild 4: Halsband från SNÖ of sweden.
Bild 5: Scarf från Rut m.fl.
Bild 6: Halsband från Vännäs ur guld optik.
Bild 7: Halsband från Guldsmedjan.





Det känndes som om man fyllde år! :)

Och några bilder från idag. :)

Bild 1: Intåg.
Bild 2: Nattvard.
Bild 3: Kramring (alla föräldrar stod och kolla på;O)







Sen var det slut. Kommer lägga in mer bilder som min kusin Elina tog, lägger in dom nästa vecka! :)

Efter konfan cyklade jag och Myra ner till älven, va hade tänkt sola men det blåste så mycket. Tog lite bilder när vi satt där.











Har ätit godsaker hela helgen, hela tiden. Visst är det gott men det kanske blev lite för mycket..

Ps. alla konfirmationsfoton är tagna av lillebror.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej<33 åhh hoppas att du fick en toppen dag!!

Du fick ju jätte fina presenter! :)

Längtar tills jag tar konfirmationen nästa år!! ;)

Kram

2009-05-31 @ 19:15:51
URL: http://abril.blogg.se/
Postat av: linnea

grattis :)

2009-05-31 @ 20:29:16
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0