stan =)

Helloo!:) idag har jag fått nya skidskor, dom var najsiga men det betyder ju att jag måste ut och åka längdskidor.. haha jobbigt ;p! ajja. Har även gått på stan med Emilia idag, köpte en svart tunika!:) innan vi for hem fikade vi på Station, det var jättegott !: D När vi kom hem gick vi till hennes pappa och kollade på valparna, dom är ganska stora nu, dom kan gå också och är otroligt söta! Sen hjälpte jag mamma med att laga mat, åt tacos, mumsigt! :) efter maten gjorde jag en makeover på mamma, det blev nice!; ) har just satt mig vid datorn och sitter kvar här tills melodifestivalen börjar, då blir det godis och chips, myskväll. ; D häärliigt !

Nytt besöksrekord, superkul ! men de skulle de inte ha varit om de inte vore för dig carro!;*



pussar / E ;*

Kommentarer
Postat av: caroline

hur har jag gett mer besöksrekord? :] om du menar mig dvs :P

2009-03-07 @ 18:50:27
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0