snödisco

Hallojj! Skrev inget igår så här kommer de ett inlägg om både gårdagen och idag!;)

Igår var jag på snödisco med Emilia och Daniella, det var jätteroligt!:D Det var flera som inte kom in, och dom som fick vänta i typ två timmar för att komma in! Galet!:o Aja, jag var inte en av dom iallafall!;) För Daniellas brorsa jobbade där igår så vi kom in gratis, yeah!! ;D



Just nu är jag hos farmor och farfar. Idag har jag bakat en kladdkaka, ätit upp typ hela (a)hihi. Fått och nytt jättefint skrivbord, gått på strömpilen, varit ute med lillbrorsan och nu ska jag se på melodifestivalen och äta lite godis, eller lite ska jag väl inte säga!;) haha, goodiiis here i come! :D Imorgon ska jag åka slalom hela dagen, längtar!:)

BILDER KOMMER SENARE.
xoxo - Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0