nya kläder

Tjohoo!:) Har haft konfa idag, de var helt OK. Åt just pannkaka, gott var det. Ikväll blire att träna lite NO och engelska, och se på tv med mera :)

Idag kom mormor och morfar hem från Thailand, och med lite kläder till mig och många andra! :D Dom var fina tycker jag, vad tycker alla ? kommentera! ;)


 ↑ Billabong linne ;)

 ↓ Cool T-shirt (a).


 ↓ Mammas klänning, men jag gillar den så mke att jag tror att jag snor den, haha skoja. 
    Men jag får ju låna den så det är ju bra! :)


 ← dom kom med blommor också, fina tycker jag!

xoxo - Emma :)


Kommentarer
Postat av: linnea

snyggt!

2009-02-12 @ 11:36:56
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Myra

åhh, så himla snygg klänning!! :O

2009-02-12 @ 19:08:24
Postat av: caroline

klänningen var finast :) du hur gjorde man hjärtana o de där du lärde mig? xD fast det kanske itne går på bärbar..

2009-02-16 @ 18:28:02
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0