I TAKET LYSER STJÄRNORNA

Tjoo! Hade inte tid med att skriva nått inlägg igår, för jag hade konfa nästan hela dagen. Sen var jag med Emilia och hade super roligt ! Gjorde hamburgare och åt godis, sjöng singstar och sånt:).



Igår läste jag ut När jag hör din röst, den var bra men lite seg. När man var ungefär i mitten av boken blev den bättre;) Men den går inte att gämföra med Twilight, 1:an alltså. Nu ska jag bara vänta tills 3:an blir lite billigare, sen ska jag köpa den också.;)

Idag efter skolan följde jag och Myra med Emilia hem och såg på hennes valpar, dom e fantastiskt söta! :D sen åt jag en semla när jag kom hem, gött !:] Om ett tag blir de pizza till middag, smaskens!:) Och ikväll ska jag på bio med Emilia och se i taket lyser stjärnorna ! :D Längtar!



xoxo - Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0