1000 kronor rikare !

SHOOOLAHOPPSANSA! ^^
Sorry för dålig uppdatering, men ah, nu kommer det iallafall ett inlägg.

I lördags kom ju kusinerna, ass roligt hade vi hela helgen! :D (har tyvärr inga bilder att ladda upp). När vi gick på stan köpte jag ett par gråa midjebyxor och ett par örhängen. Jag är riktigt nöjd:) Längtar redan tills nästa gång dom ska komma och hälsa på:) !

I söndags hände det också en annan rolig sak, mitt godislöfte som jag haft i ett år gick ut !:) Och det betyder att JAG FÅR ÄTA GODIS NU OCH ÄR 1000 KRONOR RIKARE, YEAH! jag är lycklig :]

 Hajdoo!


Kommentarer
Postat av: linnea

riktigt kul vare=D

och byxorna var dösnygga och 1000 spänn 'r inte illa!

2009-02-03 @ 18:36:23
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0